
Jamstvo
Happy Customer - produljeno jamstvo
Svi Silverline® gardenSystem® proizvod su pokriveni dvogodišnjim jamstvom koje pokriva proizvodne nedostatke. Jamstvo ne pokriva slučajeve u kojima je oprema izložena previsokom naponu električnog napajanja. Jamstvo prestaje vrijediti ako je korisnik uzrokovao oštećenja ili je pokušao samostalno popraviti uređaj.
Tvrtka Tec Nordia, u suradnji s tvrtkom Miljöcenter AB iz Švedske nudi svim fizičkim osobama, kupcima Silverline® Pest Protect uređaja mogućnost produljenog 3-godišnjeg jamstva. Ovo produženje jamstvenog razdoblja pod nazivom ”Happy Customer” znači da će kupci imati mogućnost produživanja jamstvenog razdoblja na 3 godine umjesto standardn e 2 godine.
Kako bi ostvarili pravo na produljeno jamstvo, molimo Vas da nam, u roku od 30 dana od dana kupnje, pošaljete mail s Vašim imenom, prezimenom te preslikom računa kako bi Vam mogli izdati potrebno jamstvo.
Svaki proizvod opravdano reklamiran u jamstvenom razdoblju biti će pravovremeno zamijenjen ili popravljen. Za svaku reklamaciju treba biti priložen original račun.
Za sve dodatne upite i informacije tijekom jamstvenog razdoblja slobodno nas kontaktirajte na:
Tec Nordia d.o.o.
Wickerhauserova 44, 10000 Zagreb, Hrvatska
Tel: +385 1 580 15 40
e-mail: info@tec-nordia.hr