top of page

Jamstvo

Happy Customer - produljeno jamstvo

Svi Silverline® gardenSystem® proizvod su pokriveni dvogodišnjim jamstvom koje pokriva proizvodne nedostatke. Jamstvo ne pokriva slučajeve u kojima je oprema izložena previsokom naponu električnog napajanja. Jamstvo prestaje vrijediti ako je korisnik uzrokovao oštećenja ili je pokušao samostalno popraviti uređaj.

Tvrtka Tec Nordia, u suradnji s tvrtkom Miljöcenter AB iz Švedske nudi svim fizičkim osobama, kupcima Silverline® Pest Protect uređaja mogućnost produljenog 3-godišnjeg jamstva. Ovo produženje jamstvenog razdoblja pod nazivom ”Happy Customer” znači da će kupci imati mogućnost produživanja jamstvenog razdoblja na 3 godine umjesto standardne 2 godine.

Kako bi ostvarili pravo na produljeno jamstvo,  molimo Vas da nam, u roku od 30 dana od dana kupnje, pošaljete mail s Vašim imenom, prezimenom te preslikom računa kako bi Vam mogli izdati potrebno jamstvo.

Svaki proizvod opravdano reklamiran u jamstvenom razdoblju biti će pravovremeno zamijenjen ili popravljen. Za svaku reklamaciju treba biti priložen original račun.

Za sve dodatne upite i informacije tijekom jamstvenog razdoblja slobodno nas kontaktirajte na:

Tec Nordia d.o.o.

Wickerhauserova 44, 10000 Zagreb, Hrvatska

Tel: +385 1 580 15 40

e-mail: info@tec-nordia.hr

 

bottom of page